Blog ten, pamiętnik, wymyśliły Aldieb, Lady Killer i Gold Fire, podczas gdy to one opiekowały się stadem. Dzięki nim, możecie poznać historię HOTN, historię wybrańców i chwilę z życia osób ze stada. Ten blog powstał by w jednym miejscu streścić wszystkie nasze opowiadania.
`Wandessa.

Czego szukasz?

1 października 2010

Ognisko 01.10.2010r.

01 października 2010


Na początek byla dezorganizacja. Potem podpaliłam se ogona ;_; niechcący. >>>Klik<<<
Ktoś zalał nam ognicho więc musiałam sie wszystkim zająć i sama postanowiłam stworzyć drugie, niestety zamiast tego podpaliłam całą polanę Oo' Wszyscy gasili ogień wspólnymi siłami. >>>Klik<<<
Potem przyjechał Strażak Naomi,Pat i Kot, Tabaluga i Bob budowniczy i smerfy XD.>>>Klik<<< ugasili ogień. Następnie zaczęto suszyć polanę i tworzyć nowe ognisko. Około godziny 20:10 ognisko znów płonęło. Wtedy Wróciła Al i zaczęliśmy grać w butelkę.
A potem to mój ukochany internet odmówił posłuszeństwa i dziad sie rozłączył.. Wpuścił mnie dopiero przed 22:00 -.-
Co ja to jeszcze chciałam? Oo' *chwila ciszy*  Chyba nie pamiętam oO'
cóż.. Dobrej nocy.
Jenna (22:24)